Mijn dochter lag weer even in bed, dan heb ik een dik uur de tijd om weer even de garage in de duiken. kan zodoende vaak maar kleine beetjes doen als mijn vrouw niet aanwezig of bezig is.
Hulpstuurhuis maar meteen uit elkaar gehaald, de stift was redelijk droog. alles schoon gemaakt met wasbenzine, nieuwe ringetjes erin en weer ingevet. Loopt een stuk soepeler nu! Geen axiale speling voelbaar, alleen een héééél klein beetje zijwaartse. Ik probeer het eerst even zo, mocht het toch niet OK zijn is het er snel genoeg weer van af. in ieder geval gedankt voor het snelle advies Jan!
Veel dingen zijn nieuw voor me en kan ik met logische beredeneren en/of inzicht al best ver komen. maar soms is het handig om wat advies of bevestiging via dit forum te krijgen.
Waarom is een gereviseerd hulpstuurhuis overigens zo duur? Bij Prins Bredevoort €340,- voor een gereviseerd exemplaar en 3 tientjes voor een revisieset. Zit er zoveel uren werk in?
Bij de revisieset zat een zelfborgende moer, maar de oude was nog prima. Die dus hergebruikt icm borplaatje.