Volgende week maandag de draagarmen, t-bar en stuurarmen bij de poedercoater ophalen. Einde van de week dan hopelijk de bussen erin.
![Afbeelding](https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17098170_10154320091041863_3670129444984673515_n.jpg?oh=55bbca61c717c395ccc45026c2b54f42&oe=593AC350)
Je moet rijden Rik, mooie weer is er al....Ik verwacht dat morgen mijn spullen klaar zijn bij de poedercoater, dus heb ik nog een vraag over de T-bar.
Bij de demontage merkte ik dat ik aan beide kanten geen rubberen vulring (12) er tussen had zitten, die heb ik er natuurlijk nu ook bij. Maar ik had ook maar 1 driehoekkige shim (11) zitten, dus slechts aan 1 kant. Worden die shims alleen gebruikt om op te vullen en gebruik je wat nodig is? Of horen er "gewoon" aan beide kanten 1 te zitten?
En ten 2e:
Ik merkte dat ik de laatste week opeens wat druppeltje koelvloeistof onder de auto zag, dat komt dus van de waterpomp af.... Lekkage lijkt vanaf de lagers (dus achter de poelie) te komen. Kan dat komen van 4 maanden stilstand, waardoor de v-snaar (te) hard aan de poelie/lagers trekt? Ik heb de snaar iets van 1,5-2 jaar geleden vervangen en nooit meer bijgesteld. Vrees dus dat ik die ook nog kan gaan vervangen.
dit soort onderdelen niet laten poedercoaten!! Er hoeft maar 1 steentje oid tegen aan te komen en je bent de sjaak! Zodra er een barstje inkomt komt er zooi onder je coating en kan je het er weer af halen. Als je poeder coaten bedoeld teminsteNummer 10 inderdaad, krijg 'm dus niet van de carrosserie af. Zit overigens niet met borgplaatje vast, maar met splitpen.
Laten zitten spookte ook al door m'n hoofd. Maar wil eigenlijk wel alles laten stralen en coaten. Nu zou het geen ramp zijn als alleen die dwarse bevestiging niet gecoat wordt, gezien hij zo te zien al onder een laag zwarte beschermende verf zit.
Is er nog een bepaalde truc om de bovenste bumpstop (waar de bovenste draagarm op valt) te monteren? Krijg heb er niet in geduwd omdat het rubber te veel mee buigt. Heb 't al geprobeerd met montagevet, maar ook dat lukte niet.