Duidelijk en logisch verhaal inderdaad.
Ik vind 't alleen maar fijn als jullie zeik...opmerkingen plaatsen over m'n werk.
Dit is de eerste keer dat ik dit doe, heb geen enkele technische achtergrond en een familie met 2 linker handen. Dus ik kan er alleen maar van leren enben gelukkig al veel geholpen op dit forum.
Die carosserieringen acchter de bouten voor de onderste fuseekogel vond ik achteraf ook wat overdreven. Maar had er juist zelfborgende moeren op gezet en geen meer voorradig, dus laat ze voorlopig maar ff zitten.
Vandaag niet veel kunnen doen. Wel de klauwen er even tijdelijk op gezet om de remleidingen op maat te kunnen buigen.
Zo kwam het er overigens vanaf...
Ik hoef eigenlijk niet veel meer te doen, hoop eigenlijk komende zondag klaar te zijn.
Het lijstje:
- wiellagers LV/RV vervangen (zijn daar nog bepaalde do's en don'ts? Heb ook dit nog nooit gedaan)
- remschijven plaatsen
- remmen afmonteren en ontluchten
- spanbanden en bumpstops achter monteren
- alles nog even goed natrekken en waar nodig borgen
Hoe zitten het met natrekken op moment? Welke zijn wel/niet belangrijk om dit te doen als de auto pas op z'n wielen staat? (zoals bijvoorbeeld de 4 moeren van de draagarm en 2 fuseerkogels)