Jammer, want ik had de hoop dat het mee zou vallen, op de foto's afgaande leek het mij een leukere auto dan de Giulia, heb beide nog niet in het wild mogen aanschouwen helaas, anders maar even langs de dealer rijden binnenkort. Ik heb al meerdere keren gelezen dat men de uitlaatpijpen nogal aan de forse kant vind.Vandaag mijn eerste spot van een Stelvio 'in het wild'. Soms heb je dat een auto in het echt meevalt ten opzichte van de persplaten. In dit geval bepaald niet. Jakkes. De uitlaateindstukken zijn qua formaat trouwens CRX-waardig...
De Giulia vind ik in het echt ook niet fraaier dan op de foto's, maar die kan ik ook niet echt lelijk noemen. Die vind ik vooral niet zo onderscheidend ten opzichte van het concurrentieveld. Zo'n Stelvio daarentegen... poeh. Die is gewoon echt lelijk.Jammer, want ik had de hoop dat het mee zou vallen, op de foto's afgaande leek het mij een leukere auto dan de Giulia, heb beide nog niet in het wild mogen aanschouwen helaas, anders maar even langs de dealer rijden binnenkort. Ik heb al meerdere keren gelezen dat men de uitlaatpijpen nogal aan de forse kant vind.Vandaag mijn eerste spot van een Stelvio 'in het wild'. Soms heb je dat een auto in het echt meevalt ten opzichte van de persplaten. In dit geval bepaald niet. Jakkes. De uitlaateindstukken zijn qua formaat trouwens CRX-waardig...
nou, daar schillen wij dan aardig over van mening. Agressief sportief misschien, maar stijlvol? Een Giulietta Sprint 750, of Giulia Super, Giulia Sprint GT, Alfa Duetto, Alfa 156, Alfa 146 die zijn stijlvol...De huidige nieuwe modellen zijn stijlvol!