Mijn werkgevers attendeerden mij erop dat er al een paar keer een 155 naast mijn 164 had geparkeerd. Dus even een fotootje gemaakt.... iemand van hier ?
Update... vandaag stond ie er weer en weer doelbewust naar de mijne geparkeerd. Ik heb 'm middels een geeltje even complimentje gegeven over de auto. Want ik ben een klein kind ... en ik vind dit een leuk spelletje
@Butthead
Ik was onderweg naar Duijzer in Hoornaar (bij Gorinchem) om te kijken hoe het met de resto van mijn '59 Giulietta gaat. De 33 reed volgens mij ook redelijk door totdat die gestreepte motorfiets voorbijkwam.
Vandaag in Belgisch Limburg, omgeving Alken: een boel leuke alfa's met rallyschildje! Leek een alfa-toerrit?
Onder andere: bianco spino juul, moderne giulia, een 4c, een rode giulietta spider, en een grijze juul. Zag er allemaal leuk uit, klonk mooi .
Heb er een aantal een duimpje gegeven. Was zelf op de fiets, met felblauw jasje. Gisteren zelf in die omgeving een andere toerrit gedaan. We waren daar met 180 deelnemers, waarvan maar twee alfa's, maar nu denk ik dat ik weet waarom...
EDIT: heb het ondertussen al gevonden. Rally van Limburg van de Club Quadrifoglio Belgio.
Vandaag in Belgisch Limburg, omgeving Alken: een boel leuke alfa's met rallyschildje! Leek een alfa-toerrit?
Onder andere: bianco spino juul, moderne giulia, een 4c, een rode giulietta spider, en een grijze juul. Zag er allemaal leuk uit, klonk mooi .
Heb er een aantal een duimpje gegeven. Was zelf op de fiets, met felblauw jasje. Gisteren zelf in die omgeving een andere toerrit gedaan. We waren daar met 180 deelnemers, waarvan maar twee alfa's, maar nu denk ik dat ik weet waarom...
EDIT: heb het ondertussen al gevonden. Rally van Limburg van de Club Quadrifoglio Belgio.
Kan ook de Giro del 'Cuore Sportivo' zijn vanuit Autobedrijf Pagnotta (Genk).