Vanochtend deze bella op de A12 ter hoogte van Zevenaar (en daarna de A18, tot aan Varsseveld):
Iemand van hier?
Bas van Oorschot
@Matteomeubel
Als je goed had gelezen, dan had je kunnen zien dat Veloce dit ook al had geconstateerd!
Das een vroeg kenteken voor een gtv6, februari 81!Vanochtend deze bella op de A12 ter hoogte van Zevenaar (en daarna de A18, tot aan Varsseveld):
Iemand van hier?
Bas van Oorschot
Die stond er inderdaad, ik dacht ook al van dat is niet dezelfde auto, daarna zag ik dit stukje tekst en leidde daaruit af dat Veloce zelf ook gezien had dat het om een ander auto ging.@Beste Matteomeubel,
Het is absoluut niet mijn bedoeling om jou de les te lezen.
Ik dacht dat de regel: "Geen 8C2900B MM, maar was dus een 6C 2500."
er al stond voordat jij hierop reageerde!
Icm met het eerdere 'En vandaag kwam ik hem in Maastricht tegen... ' was voor mij de verwarring geboren.Die stond er inderdaad, ik dacht ook al van dat is niet dezelfde auto, daarna zag ik dit stukje tekst en leidde daaruit af dat Veloce zelf ook gezien had dat het om een ander auto ging.@Beste Matteomeubel,
Het is absoluut niet mijn bedoeling om jou de les te lezen.
Ik dacht dat de regel: "Geen 8C2900B MM, maar was dus een 6C 2500."
er al stond voordat jij hierop reageerde!
En toch een '83 model met de stootlijsten en Recaro-stoelen? Prachtige bella in ieder gevalDas een vroeg kenteken voor een gtv6, februari 81!Vanochtend deze bella op de A12 ter hoogte van Zevenaar (en daarna de A18, tot aan Varsseveld):
Iemand van hier?
Bas van Oorschot
Grtz,fRank