Dat is de welbekende GTV 2.0 TS met Grandprix bodykit, welke destijds gerestaureerd/ opgebouwd is, door GTV Boy, hier op het forum.Daarnet gespot buitengebied Axel, een hele nette gtv6 in rood, subtiele bodykit en carisma wielen.Kenteken begon met TN- meen ik. Stond op een ambu trouwens.
Grtz,fRank
foto (c) Vrehen ClassicoDat is de welbekende GTV 2.0 TS met Grandprix bodykit, welke destijds gerestaureerd/ opgebouwd is, door GTV Boy, hier op het forum.Daarnet gespot buitengebied Axel, een hele nette gtv6 in rood, subtiele bodykit en carisma wielen.Kenteken begon met TN- meen ik. Stond op een ambu trouwens.
Grtz,fRank
Die auto is zojuist gekocht/ verkocht en verhuisd daarmee naar het Zeeuwsche. (informatie uit eerste hand, elders op het internet te vinden)
Mooie auto indeed!
Aan de nieuwe eigenaar: gefeliciteerd met deze prachtige GTVfoto (c) Vrehen ClassicoDat is de welbekende GTV 2.0 TS met Grandprix bodykit, welke destijds gerestaureerd/ opgebouwd is, door GTV Boy, hier op het forum.Daarnet gespot buitengebied Axel, een hele nette gtv6 in rood, subtiele bodykit en carisma wielen.Kenteken begon met TN- meen ik. Stond op een ambu trouwens.
Grtz,fRank
Die auto is zojuist gekocht/ verkocht en verhuisd daarmee naar het Zeeuwsche. (informatie uit eerste hand, elders op het internet te vinden)
Mooie auto indeed!
Verrek uiteraard das die TS! Weet inmiddels ook wie de nieuwe eigenaar is, good news travels fast enzo..Dat is de welbekende GTV 2.0 TS met Grandprix bodykit, welke destijds gerestaureerd/ opgebouwd is, door GTV Boy, hier op het forum.Daarnet gespot buitengebied Axel, een hele nette gtv6 in rood, subtiele bodykit en carisma wielen.Kenteken begon met TN- meen ik. Stond op een ambu trouwens.
Grtz,fRank
Mooie auto indeed!