Eerst begon het met het feit dat de wagen bij het optrekken in derde en vierde versnelling niet vooruit te branden was. Het duurde eindeloos lang vooraleer hij op gang kwam. In lage toeren in derde versnelling eventjes snel iemand inhalen was volstrekt onmogelijk. Eerste en tweede no problemo maar derde en vierde geen of zéér trage gasrespons, wat redelijk belachelijk is bij het voorbijsteken van bv. een HYUNDIA of een KIA

Begin deze week laten nakijken bij mijn garagist in Vilvoorde, tevens oliewissel en onderhoud laten doen.
Dinsdag opgehaald en s'avonds in panne gevallen !! Verschillende keren proberen te starten, telkens viel de motor na een beetje pruttelen en onregelmatig draaien stil. De wagen naar mijn garagist laten slepen die opnieuw naar de oorzaak van deze problemen op zoek is.
Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, iemand soortegelijk ervaringen met zijn 159? Ik merk niet dat er meer rook uit de uitlaten komt.
(Ondertussen de 166 2,4 van stal gehaald, één jaar stilgestaan, bandjes opgepomt, nieuw batterijke erin en woeps, wat rijdt een 166 toch zaaaaaaaaaaaaaaaaalig

Greetz,
Dave