Dan moet je ook eens in Baarn in je kluskleding ipv nette kleding verschijnen...Hier ook druk bezig om 1 April aan de start te staan, maar of dat gaat lukken....
Je hebt helemaal gelijk en ik heb talloze flutredenen om het ook vooral niet te doen Eerst maar eens rijden met verkeerdwielaandrijving en wie weet hoe het seizoen loopt (Spa al in het achterhoofd)....Huh ? Volgens mij zou ik, als ik jou was, met een fluitketel-75 aan de start verschijnen.. Lijkt me, no offence, toch iets inspirerender... En aangezien ik als vrij recent opa-statushouder een reservehoeveelheid luiers paraat heb, wil ik er de eerste april best een paar voor je meenemen hoor..
Zou dat het zijn?Dan moet je ook eens in Baarn in je kluskleding ipv nette kleding verschijnen...Hier ook druk bezig om 1 April aan de start te staan, maar of dat gaat lukken....
Wat zijn dat voor dingen? Ga ik daar harder van? nog nooit van gehoordUitlaatgas recirculatie aangesloten ? Monteer je wel een roetfilter aub ? Doe maar een grote.
Ik heb nog wel een roetfilter voor jeWat zijn dat voor dingen? Ga ik daar harder van? nog nooit van gehoordUitlaatgas recirculatie aangesloten ? Monteer je wel een roetfilter aub ? Doe maar een grote.