Ik lees helemaal niets over één van de leukste evenementen van de SCARB.
Ook niets in de rubriek evenementen..
Gaat toch wel door??
Hey Stephen, klopt is min of meer de jaarlijkse "kick off" van het seizoen, en mooie gelegenheid wat aan te kopen of te verkopen. Altijd weer een evenement dat men weer diverse 'bekende' spreekt over wat de nieuwste plannen en projecten zijn. Altijd een geslaagd evenement.begon het me ook al af te vragen...in het verleden altijd de dag geweest om onderdelen te brengen en halen
Ik zou het daar niet van af laten hangen...zorg maar dat je op tijd bent anders ga je niet meeoei, is dat dit weekend al
maar is kijken of ik er een paar wakker kan krijgen of ze mee willen.
Ik zou het daar niet van af laten hangen...zorg maar dat je op tijd bent anders ga je niet meeoei, is dat dit weekend al
maar is kijken of ik er een paar wakker kan krijgen of ze mee willen.
De ritten worden ook niet echt meer vermeld zowel hier als op FB had er ook naar gevraagd op FB kreeg ik het antwoord kijk maar op de hoofdpagina van de scarb
Ja jammer...op het Alfa105forum is op een enkeling na niemand meer...Ja het forum was een stuk drukker voor FB ...... de tijd zal ik maar zeggen
Ik ben er altijd.Ja jammer...op het Alfa105forum is op een enkeling na niemand meer...Ja het forum was een stuk drukker voor FB ...... de tijd zal ik maar zeggen
Helaas wel. Maar laten we eerlijk zijn, daar zijn wij zelf debet aan (oke wij drieën met wat andere, dan niet/minder). Ik heb niks met FB en zal er ook niet van moeten, al is het om te zien wat bedrijven doen wel heel handig en leuk.Ja jammer...op het Alfa105forum is op een enkeling na niemand meer...Ja het forum was een stuk drukker voor FB ...... de tijd zal ik maar zeggen