Ik moet je helemaal gelijk geven Dave.
Nee, ik was/ben niet zo blij met z'n werk. Had ook nog liggen schuren met de motorkap open. Dus de hele boel zat onder 't stof. Ik ben echt geen zeurpiet, maar hier heb ik echt wel iets over gezegd.
Zijn eerste reactie: "ja, weet je....het kan ook door de lichtinval komen dat het net is alsof er kleurverschil is"
Ik vind 't jammer, want normaal hoor ik wel goede verhalen over hem. Is zelfs lid van de oldtimerclub waar ik ook bij zit en hebben dus ook veel gemeenschappelijke kennissen.
Maargoed, misschien had hij z'n dag niet en ik ben wel iemand van de 2e kansen. Het is ook niet iets dat niet op te lossen is, zodoende krijgt hij ook de kans om het netjes in orde te maken. Het laswerk is wel allemaal netjes en strak gedaan, dus in feite is het alleen maar opnieuw overspuiten. Dat ik dan de extra kosten betaal om de juiste kleur via scannen moet betalen vind ik prima (dat had ik ook moeten doen als dat bij poging 1 was gebeurd), maar voor de rest vind ik dat het herspuiten an sich op zijn kosten moet. Of denken jullie daar anders over?
Ik merkte dat als ik met flits onder zwak licht een foto maak, het kleurverschil opeens véél beter te zien is.
Kijk en geniet...
Naar boven toe dus wel mooi uitgewaaierd. Maar daar heb je niks aan met dat kleurverschil
De achterkant heeft hij met een lineaal gedaan volgens mij...