Bij 156 GTA was Bose in NL standaard, in andere landen niet altijd en ik dacht bij 147 GTA ook niet.
Ik vind geluid van de Bose set helemaal niet verkeerd en inderdaad bij mij staat het 99% van de tijd uit, geluid uit de Busso is veel beter
Het heeft even geduurd, maar vandaag was het dan zover.
Alles los
En eruit
De oude:
De oorzaak van dit hele feest:
Vrij hopeloze foto's van de 'nieuwe' erin:
Al met al viel het mij niet tegen. Ik ben denk ik een uur of drie mee bezig geweest, waarvan minstens één met het clipje van de zonneklep Daar moet belachelijk veel kracht op uitgeoefend worden. Uiteindelijk heb ik veel minder los hoeven halen dan ik had verwacht. Echt compleet los is alleen het paneel bij de kofferklep geweest. De A-,B- en C-stijlen zijn alleen deels los geweest, zonder het loshalen van de B-stijl was het denk zelfs ook gelukt.
Van @frankalfa wat aardige zijpanelen voor in de achterbak kunnen scoren, samen met het achterpaneel dat Erik nieuw had gekocht, geeft het een heel ander aanzicht
Is de Koni FSD nog in beeld heden ten dage? Ik had ze op de 156GTA en qua comfort vond is ze erg prettig.
Ten opzichte van de 147GTA met de standaard dempers zou ik graag weer een set Koni FSD onder de 147GTA schroeven. Echter zijn deze nog op de markt en weet iemand hoe ze zich verhouden tov Bilstein?
Arthur
GT 1300 Junior '67
Nuova Super 1.3 Twin Spark '77
166 TS "Pekel racer"