Wie zijn er volgende week aanwezig bij de SI races op Zandvoort?
Ik ben aanwezig! Kijken of Emile in de zelfde ronde kan blijven deze keer...
Verder zijn wij aanwezig met,
Serge
Mike van de Vecht
Sieger
Henk
Dimitri
Uiteindelijk een oorzaak gevonden Jasper? Nog kunnen testen?Present !!!!!
nu voor hopelijk meer dan 5 rondjes
Uiteindelijk een oorzaak gevonden Jasper? Nog kunnen testen?Present !!!!!
Gr
DJ
Ben er ook. Nog op semis dit seizoen..
Nou, blij dat het lek boven is man ! En hopen dat 'ie heel blijft. Als je een beetje door blijft gassen kun je van de dampen van de verbrande 102 super van de Super blijven genieten..
Brandstofpomp in de tank.......... plus het Relais die de pomp aanstuurde werd heet, (stuk)
Nu alles vervangen en blijft nu goed wat ik tot op heden heb kunnen testen, Circuit ben ik nog niet op geweest....
Ben er ook. Nog op semis dit seizoen..
Volgend jaar full wets?
Nou, blij dat het lek boven is man ! En hopen dat 'ie heel blijft. Als je een beetje door blijft gassen kun je van de dampen van de verbrande 102 super van de Super blijven genieten..
Brandstofpomp in de tank.......... plus het Relais die de pomp aanstuurde werd heet, (stuk)
Nu alles vervangen en blijft nu goed wat ik tot op heden heb kunnen testen, Circuit ben ik nog niet op geweest....
Welke roet?Nou, blij dat het lek boven is man ! En hopen dat 'ie heel blijft. Als je een beetje door blijft gassen kun je van de dampen van de verbrande 102 super van de Super blijven genieten..
Ik wil niet STOKEN Emile....... maar wens je veel suc6 met het roet van je voorruit af te krijgen! (ik neem wel een exstra flesje Glasex voor je mee)
En of dat van 5 rondjes is of een hele race gaan we wel zien
Present !!!!!