ik vind de beslissing ook nog steeds niet deugen... Net zoiets (beetje gecharcheerd, ok) als inrijden op een stoet fietsende schoolkinderen om dat je wel van rechts komt en voorrang hebt. Dat doe je toch gewoon niet??? Dan denk je toch na, wat slim is??? Maar ja, in jouw geval: spiegels niet gebruikt, blijkbaar niet eens gekeken waarvoor precies dat blauw was, dan had ie geweten dat het voor 2 in vol gevecht is. Dan laat je gezond verstand voorgaan, en kies je een iets wijdere lijn (nog geen 2 meter was genoeg geweest...) en heeft onder de streep NIEMAND een probleem...
man man man...
Volvo rijders lezen hier mee , in het verleden tenminste wel. Wij gaan graag in discussie over correct gebruik spiegels, en verstandige beslissing nemen aan de hand van wat in die spiegels zichtbaar is.
De meesten rijden dankzij het snelheidsverschil al 1 ronde minder, een aantal zelfs 2.
Het besef bij de volvorijders dat zij met die dingen blijkbaar andere lijnen rijden dan andere achterwielaandrijvers zou ook prettig zijn.
In 10 jaar is er blijkbaar niets veranderd, ik heb zelfde meegemaakt in 2008, in een vrije training ook nog eens, na al 3 bochten ervoor de beslissing uitgesteld te hebben omdat ik twijfelde of ik wel gezien was. In de toren verklaarde rijder mij niet gezien te hebben...... 3 bochten en de tussenstukjes aan het aandringen.. (had toen iets minder vermogen, en was nog wat roestig na jaren niet gereden te hebben behalve shakedown eind 2007; snelheidsverschil was kleiner dan nu..
) dus niet in spiegels gekeken, al die tijd niet....
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.