Afgelopen donderdag op stap geweest met Autoweek ivm een reportage over de Fiat 124 Coupé en onze GT1300 Brievenbus.
Het zal nog wel enkele maanden duren dat de betreffende uitgave in de kiosk ligt maar een kleine "sneak preview" van een leuke dag.
Leuk en mooie foto's!Afgelopen donderdag op stap geweest met Autoweek ivm een reportage over de Fiat 124 Coupé en onze GT1300 Brievenbus.
Het zal nog wel enkele maanden duren dat de betreffende uitgave in de kiosk ligt maar een kleine "sneak preview" van een leuke dag.
Floris, reden is dat ik een C-kit onder de Unificato had zitten, daar zijn de originele veren weer onder gegaan in veband met de aanschaf van de Brievenbus.Mooie foto's en mooie stance zeg!
Wat was de reden van de vulringen, te weinig grondspeling?
Zit je nu op een B-kit rijhoogte?
Moet nog een kit kiezen en twijfel tussen de C en B vandaar de vragen .
Bij zulke mooie foto's is er wel meer stijver......Maargoed, veestijfheid is dan niet gelijk uitgaande dat de spring rate verschilt tussen C en B.
De opgehoogde C blijft stijver in mij optiek.
Met de slijptol in de hand zet je de B-kit makkelijk iets lager hoor.Om Max Banks te citeren:
"Its easier to fit spacers to lift up a Kit C than fit a Kit B and wish the car looked lower"
Maargoed, veestijfheid is dan niet gelijk uitgaande dat de spring rate verschilt tussen C en B.
De opgehoogde C blijft stijver in mij optiek.