Zal het ook hier maar even posten, maar via de tamtam weten al veel mensen ervan
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
De welbekende 33 van hans staat nu bij mij op de oprit, plan is af en toe een trackday en er zal uiteraard ook wel wat aan te sleutelen zijn...
![Afbeelding](http://i63.tinypic.com/4tabs2.jpg)
bedankt hylkeVeel plezier ermee![]()
Laat maar, in mijn e-mailbox de beste man ondertussen gevondenik had vroeger contact met een engelsman welke polyester delta-33 schermen maakte, weet iemand toevallig wie dat is en of deze nog gemaakt worden?
klopt idd, zit het al op de 33?Bob heet ie volgens mij. Ik heb daar vorig jaar een set gekocht, voor- en achterbumper, spatborden en verbredingsset achter.
Nope liggen nog achter in de BX, ff mee naar de polyestherboer voor wat persoonlijke modificaties!klopt idd, zit het al op de 33?Bob heet ie volgens mij. Ik heb daar vorig jaar een set gekocht, voor- en achterbumper, spatborden en verbredingsset achter.
voorlopig andere stoel (kuipstoel is al gekocht), andere lichtere wielen voor trackdays (mee bezig), andere motorsteun (ga ik zelf ontwerpen en maken, komt wel een keer hier op het forum) en ander bak-carter (carter met koelribben is reeds aanwezig)Erg gaaf ding, mooi dat ie nog goed gebruikt gaat worden!
Nog plannen ermee? Volgens mij zit deze qua upgrades al vrij goed