Versnellings bak ligt ook uit elkaar bij vriend Cees, oud gediende van een alfa garage. Vierde tandwiel is versleten, rest ziet er goed uit..
Nieuw of gebruikt?weet iemand waar ik een tandwiel van de vierde versnelling 1700 QV bak kan kopen cq vinden?
Beste Sergio,Nieuw of gebruikt?weet iemand waar ik een tandwiel van de vierde versnelling 1700 QV bak kan kopen cq vinden?
Ik heb een bak van een 16v open liggen, compleet minus het diff. Volgens mij zijn de tandwielen identiek. (?)
Of misschien heeft Yuri nog nieuw liggen?
Fortweg houten? Wie is daar Yuri?Heb even in het archief gekeken, maar deze heb ik helaas niet liggen. Anders misschien aan de Fortweg in Houten?
Nieuw of gebruikt?weet iemand waar ik een tandwiel van de vierde versnelling 1700 QV bak kan kopen cq vinden?
Ik heb een bak van een 16v open liggen, compleet minus het diff. Volgens mij zijn de tandwielen identiek. (?)
Beste Sergio wil je toch kijken of de tandwil van jouw bak 38 tanden heeft dan wil ik het graag overnemen van je...Nieuw of gebruikt?weet iemand waar ik een tandwiel van de vierde versnelling 1700 QV bak kan kopen cq vinden?