Door werkzaamheden kan ik er morgen niet bijzijn op Zolder, dus gisteravond begonnen aan de winterupdate van de 156.
Eerst begonnen met alles te demonteren in het interieur.
Met de opbouw zijn er veel dingen in de haast blijven zitten, of niet helemaal naar mijn zin, dus nu gaat alles eruit wat overbodig is.
Zoveel mogelijk spaghetti verwijderen bijvoorbeeld. De Selespeed gebruikt wat meer signalen dan een handbak (o.a. deur en handrem signaal), dus goed opletten dat dat allemaal blijft werken, of een work-around dmv draden doorverbinden.
Daarnaast nog wat dempingsmateriaal, sluitingen en gasveren van motorkap en achterklep, plastic kapjes en schutbordisolatie e.d. verwijderen.
Middenconsole komt ook niet meer terug, tot om de handrem zat er nog omdat het mooi was, maar dat ding is nog best zwaar!
Misschien ook nog zoveel mogelijk kit en rommel weg en her en der doorlassen, maar eerst kijken hoe het qua schema verloopt.
Zo wil ik ook de stoelmontage verlagen, want ik vind dat ik wat te hoog zit, stuurpositie ook wat verlagen.
Daar moet dan de montage voor aangepast worden, maar ik wil die zware aluminium balk achter het dashboard toch ook verwijderen.
Dan ook een ander dashboard erin, want ik vind deze niet mooi afgezaagd, ligt er al 1 te wachten, net als een elektrisch kacheltje voor de ontwaseming.