Zo. Uitgeknutseld. Paar onnodige beugeltjes eraf, deurrubbers, de "botsbuizen" in de deuren er uit geslepen, en de accu met bak en bouten vervangen door zo'n race-rode. De 3.2 Giulietta heeft daar een volle dag probleemloos op gedraaid tijdens een dagje driften, met ventilator aan, dus ik neem aan dat de 156 het er ook wel op doet. Starten gaat prima, loopt prima. Poly kofferklep erop. Totale gewichtsbesparing 24,2 kilo !! Bodemplaat onder de motor, wat alu-werk rondom de radiator en de venturi-knutsels brachten 4 kilo extra op de schaal, dus onder de streep een dikke 20 kilo er af. Startgewicht nu 1175 kilo zonder rijder en benzine, op een verse motor met CDA-airbox en Savali chippie. (Moet nog een keertje rollen, exacte vermogen niet bekend)
Enorme zin in de eerste race. Ik hoop, nee reken op een startveld van MINSTENS 25 auto's ! Dat het hier op de SCARB site nog niet tsunamiseert met "ik ben er bij's" is jullie vergeven, als je maar wél aan de start staat de 20'ste !!!!!!