Leuk initiatief!
Ik ben er niet bij in verband met een ander evenement/rit op die dag.
Ik wens jullie in ieder geval veel plezier!
he cool, gaan we met de 75? (je schrijft immers over een Alfa?)Ik hoor net van de buurman dat ik ook ben doorgegeven door de buurman. En de buurmannen komen wel met een Alfa ( ik hoor net dat er geen afmeer plek is)
Leuk initiatief weer. Heb je die ewrtensoep pan al laten stralen Dirk ?
Nou ... dat valt nog wel mee wat mij betreft dacht ik zoIedereen wel ff naamkaartjes op graag. (Mn geheugen wordt zo slecht he, maar dat ben ik ook zo weer vergeten.. )
Meteen maar ff SBS blokkies meenemen dan..
Liekt mie wel wat @@, laat maar even weten of je vrij kan krijgen van Wallage...Ik ga maandag meteen kijken of ik 13 november vrij kan nemen. Ik neem aan dat buurman Dink iig ook gaat.., Kunnen we weer mooi samen. COR !: Goast ook met mienjong??
Ach bij ons moet het ook veilig zijn he. Dus dan vraagt ie maar om een andere regio (tijdelijk)Liekt mie wel wat @@, laat maar even weten of je vrij kan krijgen van Wallage...Ik ga maandag meteen kijken of ik 13 november vrij kan nemen. Ik neem aan dat buurman Dink iig ook gaat.., Kunnen we weer mooi samen. COR !: Goast ook met mienjong??
Tof initiatief mannen!
Ach, kunnen jullie even voorbij mijn loods, ik heb een sleepkabel (tis toch 5 km) dan kan ik ook met de Alfa.... O nee, ik haal de GTV uit de mottenballen....hahaha, Dus valt de 155 af.. dat bedoel je toch ?
Ik was van plan om dat TS blok onder de 3 wieler van je dochter te sleutelen hoor.
Maar we dwalen weer af
Lijkt me leuk, met een beetje geluk is mijn GTV6 dan ook door de APK. Als er dan al pekel op de weg ligt kom ik trouwens liever met mijn 'dagelijks vervoer' waarvan ik het merk hier uiteraard niet ga noemen....VOLKSWAGEN ik parkeer wel om de hoek en loop het laatste stukje wel
Ik zet het in ieder geval in mijn agenda!