Beste Forum-leden nog bedankt voor de reacties!
Excuses voor de late reactie, maar ik ben al een tijd niet op het forum geweest.
Zoals eerder vermeld heb ik de auto gekocht en ben ik er mee naar Zeeland gereden.
De terugrit is prima verlopen, het enige wat me opviel is dat de auto behoorlijk verbruikt!
Ik ben met ongeveer een halve tank gestart in Opmeer, maar nabij Breda heb ik er toch
even wat bijgetankt, want dat had ik niet gered anders...en ik heb toch echt nog vrij
'netjes' gereden.
De auto klinkt wel erg lekker: stationair maakt hij al een zwaar geluid en bij 'doortrekken'
hoor je hem lekker brullen, met dank aan de K&N filter en D&M demper!
Ik ben wel nog niet boven de 5000 toeren geweest...
De knipperende km-stand is overigens verholpen, dit lag blijkbaar aan een verkeerde raamschakelaar.
Nu heb ik er een stuk of 5 keer mee gereden en hij start iedere keer goed, heb niet
het idee dat er een probleem is met de ECU.
@Esvida: Het betreft geen witte Alfa Romeo 147 1.6 TS, maar een zwarte, die
ik momenteel nog gebruik als dagelijkse auto.
Later komt er waarschijnlijk een Mito voor in de plaats, tenzij dat
ik een hele nette, niet te dure 147 tegenkom...
Er zijn nog wat kleine zaken die ik eerst moet verhelpen; zo komt het
zonnescherm regelmatig naar beneden aan de bestuurderskant en hangen
er na iedere rit wat druppeltjes koelvloeistof aan het reservoir, een andere klem
heeft dit helaas niet verholpen. Nu eerst kijken of er in de slang misschien een scheurtje
zit en anders zit er waarschijnlijk een haarscheurtje in het reservoir.
In de toekomst zou ik graag het kleppendeksel en plenum weer de originele kleur geven i.p.v.
zwart zoals aangegeven door MiaGiulia.
Ik ben ook nog op zoek naar een nette set 18 inch Tooras liefst zonder stoeprandschade.
Als iemand deze heeft voor een nette prijs en evt. kan spuiten dan hoor ik dit graag!
Momenteel ben ik verzekerd op taxatiewaarde via youngtimer-verzekering (Reus-verzekeringen).
Zijn er mensen die hier nog ervaring mee hebben?
Bedankt.