Zo'n beetje op dezelfde lijn als ik maar ik zit een stuk verder naar linksElsloo FR noordelijk genoeg?
Zo'n beetje op dezelfde lijn als ik maar ik zit een stuk verder naar linksElsloo FR noordelijk genoeg?
Tja, dat is al jaren zo. SSAR is nu ook alleen maar in Zandvoort.Bovengenoemde is eigenlijk de hele reden van mijn oproepje.
Het valt me op dat er regelmatig iets te doen is maar allemaal beneden in het land. Daarom leek het me nou juist zo leuk om gewoon lokaal in het noorden een keer een bakje koffie te doen met een paar mede hobbyisten.
Een noordelijke sectie vind ik nou ook weer zo wat. Maar het lijkt me niet verkeerd om eens met een paar mensen uit het noorden samen te komen.Tja, dat is al jaren zo. SSAR is nu ook alleen maar in Zandvoort.Bovengenoemde is eigenlijk de hele reden van mijn oproepje.
Het valt me op dat er regelmatig iets te doen is maar allemaal beneden in het land. Daarom leek het me nou juist zo leuk om gewoon lokaal in het noorden een keer een bakje koffie te doen met een paar mede hobbyisten.
Tijd voor een nieuwe Noordelijke sectie ??
Een leuk initiatief om de mensen te verzamelen Jesse, ik woon in Assen, ben in het bezit van 2 164's.
Dat is qua afstand prima te doen inderdaad.Morgen is er een cars and coffee bij Montagna d'oro in Oosterwolde. Voor veel Noorderlingen goed te doen denk ik.
Volgens mij kwamen wij elkaar nog tegenMorgen is er een cars and coffee bij Montagna d'oro in Oosterwolde. Voor veel Noorderlingen goed te doen denk ik.
Rene,Hoi Noorderlingen, ik woon in Beilen, Drenthe en ik heb meer Alfa's dan ik mensen met een Alfa ken hier, in die zin schieten we dus niks op. Maar we zijn al met z'n 3en dus ...
Groet, alfareneo@gmail.com
Hoi Jelte, nee toevallig niet. De mijne is wel 'bijna zwart' - Grigio Lipari.Hoi Erik,
Woon je toevallig in Scharmer? Daar zie ik vaak een zwarte GT staan. zal wel heel toevallig zijn.
Groet Jelte.