beste is gewoon geen fusie en lekker laten doormodderen,
dan is de "echte liefhebber" weer tevreden,
Helemaal mee eens. Toen ik vanochtend in de 205 stapte en de X6 van achteren het interieur blauw liet kleuren en de XC70 van voren het zicht volledig blokkeerde, kwam ook die vurige wens bovenNou, als al die SUV-hokken van de weg worden gehaald/gepest/ge-belast, ten faveure van die prachtige sedans die in ieder geval Alfa Romeo kan bouwen, ben ik héél erg tevreden. Al die brede, hoge, lompe hokken met vaak nog getinte/geblindeerde ruiten (je ziet soms geen barst meer van wat er vóór zo'n ding gebeurt): weg ermee. Weer mooi vrij zicht op Italiaanse sedans. Ik zeg prima !!
Ik niet, Ik blijf gewoon 29... Must be gettin'old...
Reken er maar op dat over een aantal jaren het aantal SUVs drastisch gedaald is.Nou, als al die SUV-hokken van de weg worden gehaald/gepest/ge-belast, ten faveure van die prachtige sedans die in ieder geval Alfa Romeo kan bouwen, ben ik héél erg tevreden. Al die brede, hoge, lompe hokken met vaak nog getinte/geblindeerde ruiten (je ziet soms geen barst meer van wat er vóór zo'n ding gebeurt): weg ermee. Weer mooi vrij zicht op Italiaanse sedans. Ik zeg prima !!