230 pk 6bak, korte eindoverbrenging Bacci+korte 6e Quaife sper.Hoeveel vermogen heeft die auto Peter?
Emile 250pk en kijkt naar meer, niet dat hij straks een te korte bak heeft voor het vernieuwde Zandvoort
O.k.! Wat is daar verder aan gedaan?230 pk 6bak, korte eindoverbrenging Bacci+korte 6e Quaife sper.
Ik heb een pracht van een 156 alfa challenge racer op de kop kunnen tikken, zonder aandrijflijn.
GR Roland
Wat is de BKA methode ?Tips, advies ?? Zoveel zielen, zoveel meningen, maar er zijn een aantal mannen die al best goed thuis zijn in 156/147 racers. Ik nog niet, maar ook de 156 die ik nog niet zo heel lang heb wordt gebouwd volgens de "BKA" methode..
Al druk bezig...Als je er een Busso in zou knopen maak je mij ( en jezelf natuurlijk) extra blij !! Het aantal zespitters binnen het SI neemt gestaag toe, hoe mooi wil je het hebben...
redelijk succesvolle methode gebleken, I might add...BKA methode: Bekker Klooit Aan.
Groeten, Emile Bekker.
Op de Gulietta zitten nu 105 remklauwen met geventileerde SZ schijven, dit is de oude setup van de witte 75 racer ( nu actief in si ) daar toen overgegaan naar grotere remklauwen aan de buitenkant. Toen eigenlijk tot de conclusie gekomen dat de oude setup het beste remde. Daarom nu op de Giulietta gemonteerd en remt als een tierelier met Porsche 944 achterremmen van voor en de 105 remklauwen vanachter. De setup aan de buitenkant is inderdaad wel wat gebruiksvriendelijker..Als niet-echt-racer hoor ik hier eigenlijk niet te posten maar ik doe het toch . De trackday-75 krijgt een 26mm verstelbare achterstabi en misschien dat ik een achteras ga aan (laten) pakken. Met name wat camber/toespoor mag wel, gezien het slijtagepatroon van de R888R's. En dan misschien ook maar TS-voorremklauwen bij de naaf monteren in plaats van die dingen op de bak. Ben wel klaar met het getob met ontluchten en zo. Een beetje vel op je knokkels is ook wel leuk af en toe.