Dat zou ik ook adviseren, alleen al om de troep dat het geeft. En je kunt je focussen op de dingen die nog gedaan moeten worden.
Ik weet niet hoelang de wachttijden op het moment zijn, maar 6-12 maanden momenteel heb je zo maar te pakken volgens mij.
Mooie vorderingen overigens.
Troep... Stof... eurgh....
consequent de stofzuiger bij de hand houden en af en toe de luchtslang door de garage heen halen helpt maar, man, wát een stof.....
Voor het strakmaken en spuiten heb ik "een mannetje" die eerder wat andere projecten in de familie gedaan heeft als tussendoor/stopklus. Kaal en in de epoxy brengen en na zo'n 3-4 maanden in de kleur weer ophalen, dus dat gaat 'm waarschijnlijk worden.
Anyway, genoeg geklaagd voor nu, door naar de volgende kleine stapjes. Ik ben vooral bezig geweest met het strak maken en afwerken van de A- en C-stijlen, waar de overgang van polyester naar staal zit. Zoals jullie misschien nog wel weten heb ik de poly delen verlijmd met Sikaflex 252 en vervolgens twee lagen carbon fiber met epoxy over de naden gelamineerd. Dit is nu afgewerkt met een "flexibele" polyester plamuur, dus als het een beetje meezit scheurt dit niet. Hoop ik.
Foto's!
Nog wat puntjes afwerken aan het dak (daar zaten twee deukjes in), de regengoten schoonmaken en dan kan de bovenbouw in de epoxy!