Maar wel cool !
zie wel liever een oude Vespa motorscooter 125 cc of zoiets , mag men altijd inruilen op mijn duc, geen probleem
tON,Sjezus FrANK, plastic fantastic..... als je het maar niet waagt met dat ding langs mijn huis te rijden.... dat geluid van een droge versleten ketting op hoog toeren vind ik niets
Leuk ding BertHmmm, ik had hier geplaatst op de dag van de hijack, zat nog niet in de backup zo te zien.
Recent weer "opgestapt" na ruim 15 jaar. Moto Guzzi leMans 3 uit 1984 met retro onderdelen, 950 blok ipv 850 en caféracer aanpassingen, alles gedaan door de vorige eigenaar (54 is zijn geboortejaar, nog even niet mijn leeftijd). Was weer even wennen , stuk zwaarder dan de '77 Honda CB400F die ik vroeger had en het samenspel tussen koppeling (smal aangrijp gebied) en gashendel (toefje gas en de toeren vliegen omhoog) was even oefenen . Inmiddels AGV "Agostini" replica integraalhelm aangeschaft want met de pothelm wordt boven de 90 op de teller je kop naar achteren getrokken, niet dat ik graag harder dan 90 rij, snelweg vermijd ik zoveel mogelijk.
Thanks, ben er blij mee. Vorige week nog illegaal (want zit in de overgangsregeling) mee naar het werk gereden toen de accu van de auto leeg was. Bij min 1 en glanzend vochtig wegdek, en het rempedaal deed het ook niet en in de haast ook vergeten een trui over het t-shirt te doen. Niet ideaal maar het ging goed.Leuk ding Bert
De Guzzi is een zeer mooi ding om te hebben, het openingsbod op een catawiki veiling had ik geplaatst eigenlijk alleen om te zien waar de prijs naar toe ging maar ik bleef de enige bieder en toen moest ik die kopen, geen spijt van. De Yama heeft nieuwe banden en een nieuwe ketting, van wat ik tussen de regels door van de verkopende broers begreep was het een incomplete opknapper maar ze hebben die wel netjes opgeknapt. Ik heb de prijs van die noppenbanden nog niet opgezocht maar dacht al gelijk bij de bezichtiging dat die wel niet goedkoop zouden zijn en snel slijten op asfalt. Ketting zal wel niet zo snel slijten bij alleen asfalt gebruik en is tientjeswerk.Brrr.....wat mooi die Guzzi
Lokale motormuis hier riep begin jaren 80 al: "Buutegeweun zo'n XT, maar ze zouden er een vrachtwagen banden en een kilometer ketting bij moeten leveren ". Dat is blijven hangen
groetz, wims