Hallo allemaal,
Mijn naam is Matthias en ik ben binnenkort 20jaar. Afgelopen kerst heb ik mijn eerste eigen auto gekocht en gelijk een Alfa. Namelijk een 147 1.6l TS uit 2002 (105pk). Met 88000 km op de teller.
Verder ben ik woonachtig in Monster (Westland). En werk ik 38uur in de week.
De wagen heeft wel een paar dingetjes. Zo is er om de auto heen het een en ander aan schade te zien en zit er een cm ruimte onder mijn rechter koplamp. Erg zonde vind ik zelf maar de vorige eigenaren (5) zijn er niet netjes mee omgegaan. Verder valt ook de achterbak dicht en heb ik een beetje speling in mijn schakel pook.
Iemand enig idee hoe ik die speling kan verhelpen? Want de derde versnelling vinden is soms een uitdaging op zich.
Ondanks alles heeft de auto super weinig gelopen naar mijn mening en rijd deze nog super goed. ben er dus erg blij mee.
Voor de geïnteresseerden, ik heb er €2400 voor neergelegd (goede of slechte deal?).
Voor de toekomst, nieuwe remblokken zullen binnenkort nodig zijn en ook bougies zullen eraan komen.
Ik wil ook kijken in hoeverre het mogelijk is het een en ander te herstellen aan krassen en dergelijken, wat dit kan kosten en of het het waard is.
Tot nu toe heb ik alleen zwarte strepen over de rode wagen heen gehaald. Ben benieuwd of men dit wat vind of niet (Ieder zijn mening). Zelf vind ik het mooi gelukt.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik dat graag!
Groetjes,
Matthias