In de laatste twee weken:
1) de 75 Brembo's gemonteerd en ontlucht. Om de een of andere reden past dit bij mij precies met de 1600 schijven. De blokken lopen netjes op de schijf, alles zit gecentreerd en loopt vrij. De bestelde 2000 schijven blijven dus maar op voorraad liggen. Natuurlijk is er wel een leiding gesneuveld bij het verbuigen, dus daar zit nu een nieuwe op.
Slechte foto:
2) Throttle bodies synchroon gesteld. Het balanceer apparaat wat ik eerder gemaakt had werkte niet geweldig, want de olie stuiterde alle kanten op. Als remedie eerst een setje 1mm restricties toegevoegd, wat het wel beter maakte maar nog niet geweldig. De definitieve oplossing was om de dunne groene citroen LHM olie te vervangen door 75W90 versnellingsbakolie. Dit moest er door de 1mm restrictie in, en dat duurde twee volle dagen(!). Maargoed, ik had nog ander werk te doen ook dus who cares:
3) deuren links en rechts terug gehangen en afgehangen. Zijruiten achter gemonteerd, RVS lijsten links en rechts + rubbers gemonteerd. Achterwielen erop geschroefd.
en daarna nog wat klein werk; de RVS strips in de kofferbak, de A-stijl bekleding binnen enzo. Geen fotos van, maar jullie geloven het vast. De Lokari binnenschermen zijn onderweg; ik ben benieuwd of die een beetje passen.