Kijk, goed bezig!
Wat al wordt gesuggereerd, niet blind staren op de keuze bij uitsluitend garages of 'specialisten'..
Particulieren kunnen net zo goed de juiste auto hebben staan voor je, sterker nog, daar zou voor
mij persoonlijk eerder de voorkeur naar uitgaan dan naar een 'dozenschuiver' met, o toeval, de mooiste en beste juul van NL in de verkoop.
Om er vervolgens na korte tijd achter te moeten komen dat er toch nét iets minder minutieus gerestaureerd is door die specialist/merk-typekenner/enthousiast..
Hou ook in je achterhoofd dat een hoge vraagprijs niet automatisch een hoge kwaliteit garandeert.
En, t blijft ouwe meuk he, hoe leuk we het ook vinden. 40+ jaar heeft ie altijd te pakken dus foutloos -zonder troubletjes hoe klein ook-, zal geen enkele klassieker zijn. Ook niet met gedegen onderhoud. Zelfs geen degelijk kasteel als een mercedes oid.
Klein voorbeeld: mijn 72er giulia rijdt en start prima, helemaal blij mee, maar bij de eerste beste regenbui had ik geen ruitenwisserwerking, simpelweg omdat de zekering geen goed contact maakte (zekeringhouder beetje uitgewoond, lees: oud en dus de contactjes wat minder strak) Nou kun je daar al rijdend wel wat aan pielen
tot ze t weer doen maar handig is anders..
Remlichten bleven op een gegeven moment branden, bleek de schakelaar gaar en inwendig contact te maken. Zag t gelukkig direct toen ik uitstapte maar anders sta je mooi savonds op een verlaten parking op t werk met een lege accu..
Dit soort geneuzel ga je zwz houden hoor.
Suc6 in ieder geval, grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...