Op Nu.nl een foto over de vuurwerkramp in Enschede, 20 jaar geleden, met een uitgebrande Bertone:
https://www.nu.nl/media/6050531/tom-kle ... r-weg.html
Dat is een bekende van me, is een hele vroege uit '87 en heeft dat ding al van bijna nieuw. km-stand boven de 600K, wordt dagelijks gereden. Kerel is een gepensioneerde monteur en dat ding is in werkelijk geweldige staat. Heeft ook nog een blauwe TS met iets van 40K op de klok.Vandaag een witte Alfa 75 (waarschijnlijk TS) op Ronals in Maastricht, omgeving Caberg. Erg mooi hoor
Wat een heldkm-stand boven de 600K, wordt dagelijks gereden.
Wat gaaf! Hij zag er inderdaad nog prachtig uit en klonk heel gezondDat is een bekende van me, is een hele vroege uit '87 en heeft dat ding al van bijna nieuw. km-stand boven de 600K, wordt dagelijks gereden. Kerel is een gepensioneerde monteur en dat ding is in werkelijk geweldige staat. Heeft ook nog een blauwe TS met iets van 40K op de klok.Vandaag een witte Alfa 75 (waarschijnlijk TS) op Ronals in Maastricht, omgeving Caberg. Erg mooi hoor
Van Huub zeker. Volg hem en hij mij op instagram. Heeft naast de 2 75's ook nog een hele mooie 156 sportwagonDat is een bekende van me, is een hele vroege uit '87 en heeft dat ding al van bijna nieuw. km-stand boven de 600K, wordt dagelijks gereden. Kerel is een gepensioneerde monteur en dat ding is in werkelijk geweldige staat. Heeft ook nogVandaag een witte Alfa 75 (waarschijnlijk TS) op Ronals in Maastricht, omgeving Caberg. Erg mooi hoor
een blauwe TS met iets van 40K op de
klok.
Ken hem niet persoonlijk maar reageert altijd enthousiast op instagram.Klopt!
Leuke kerel, echte Alfist. Heeft mij in de beginjaren van mijn Alfahobby vaak genoeg geholpen met mijn Giulia's en 75's. Zijn stalling is op loopafstand van mijn ouderlijk huis.
Zag vandaag ook een foto voorbijkomen van een Nederlandse 164 Super Twin Spark die net de 600000 gepasseerd was.Wat een heldkm-stand boven de 600K, wordt dagelijks gereden.
Van Marcel inderdaad.
Zag vandaag ook een foto voorbijkomen van een Nederlandse 164 Super Twin Spark die net de 600000 gepasseerd was.
Van Marcel inderdaad.
Zag vandaag ook een foto voorbijkomen van een Nederlandse 164 Super Twin Spark die net de 600000 gepasseerd was.
Komt bij jou uit de buurt toch?