Juiste stekker op de stationair regelklep?
Deze wordt wel eens verwisseld met bv die van de temperatuursensor.
Blauwe stekker hoort op temperatuursensor.
Lamba zit vrij snel na uitlaatspruitstuk. Onder je rechtervoet zeg maar. Maar dan onder de auto.Voor zover ik weet zit er geen lambda sensor op. Er is ook geen kat aanwezig. Waar zou de sensor dan moeten zitten? In het gehele uitlaat traject is geen montagepunt te vinden.
Volgens mij doet hij het helemaal niet zonder LMM signaal als ik me goed herinner. Of hij loopt echt verschrikkelijk beroerd. Is ook logisch want motor heeft geen belasting signaal meer. Kan het me slecht voor de geest halen. Heb na sleutel sessie wel eens proberen te starten en stekker LMM vergeten terug te zetten...Ik heb alle contacten goed schoongemaakt. Helemaal 12v is het nog niet.
Vanaf waar kan ik het circuit het beste omzeilen? Gelijk vanaf het relais naar de pomp met een aparte zekering? Of wel gewoon langs de zekeringkast?
Het vreemde is dat ik nu net even een rondje gereden heb en er weer helemaal niks aan de hand is.
Even 3 stappen verder, als het te maken heeft met de lmm kan het dan zo zijn dat de waarde van luchtmassa en temperatuur niet voorkomt in de map van de ecu. Waardoor die in een soort noodloop gaat. Bijvoorbeeld extra verrijken om detoneren te voorkomen...
Ook het stationair is altijd aan de hoge kant. Kan de stationairregelaar er iets mee te maken hebben misschien. De sensor onder de gasklep werkt wel naar behoren.