Je zou een willekeurig ander pompje in kunnen bouwen. Uit bv een oude polo met carburateur zou prima gaan, dat zijn pompjes met lage druk en geen overdreven opbrengst.
Andere optie is de oorspronkelijke hoofdpomp compleet te laten vervallen en een echte injectiepomp in de tank te plaatsen zoals bij de meeste moderne auto's origineel zit.
Opbrengst pomp 1 (in de tank) zou wel iets groter moeten zijn dan pomp 2 (onder de auto) Druk maakt niet uit.
Echte injectiepomp in de tank plaatsen is nog niet zo simpel. En dan zou ik eerst wel 100% zeker willen weten dat de TS tank echt goed is ipv half gaar. Alhoewel, als je de vaardigheden hebt om fatsoenlijk een moderne injectiepomp in TS tank te bouwen is de tank repareren ook een eitje.
Anders ombouwen naar V6 tank. Ook nog aardig wat gedoe alles bij elkaar. Wel goed te doen. Enige echte nadeel is dat het kofferbakruimte kost. Als je daar waarde aan echt. Verder alleen voordelen.
Er ligt vast nog wel ergens op de wereld een NOS pompje, of een rotte tank met werkend pompje. Eenvoudigste oplossing.
Gr
DJ