Weer even een korte update van de Selespeed:
De aluminium kofferbakbodem zit erin, de uitlaatdemper heb ik omhoog geplaatst door de pijp in te slijpen, demper omhoog te buigen en de pijp weer dicht te lassen. Dan moet eronder nog een diffuser komen, maar die moet nog worden besteld of gemaakt.
Ook heb ik een Spal blower onder het dashboard gemonteerd, zodat ik wat minder snel een beslagen voorruit heb en de binnenkant ben ik ook maar wat netter aan het maken, bodem in de verf aan het zetten en de kabelboom heb ik ingetaped (nog niet op de foto):
Daarnaast zijn de flensjes binnen gekomen om het uitlaatspruitstuk te maken en een andere kvs-aansluiting in plaats van dat aluminium ding langs de motor (ik heb nog 5 setjes flenzen over):
Voor het uitwegen van de auto nog een budget set weegschalen besteld, zodat ik dat voortaan thuis in de garage kan doen. Misschien een beetje luxe, maar als je het wat vaker doet dan kan dat vast wel uit:
Ook nog een leuk pakketje voor de winterknutsel "gekregen" alvast van Dutch Power Trading:
Die komt in de 147 Selespeed bak die erop komt in plaats van de 156 Selespeed bak. Die 147 bak is wat korter namelijk.
Maar dat gaat pas na de race van 29 oktober op Assen gebeuren, want die wil ik ook rijden als alles goed gaat.
Dan hoop ik voor het seizoen van 2021 de compressorset klaar te hebben met de kortere bak met sper.
Maar eerst 9 oktober op de vrijrijden middag wat sessies testen voor de race van 18 oktober.
Ik heb er alvast zin in!