Leuk dat ie bij jou terecht is gekomen, de MP-advertentie was al snel weg. Omgeving Meppel was het toch? Inderdaad een hele mooie 156, de vorige eigenaar heeft ‘m geloof ik ook heel wat jaren gehad.
Geniet ervan en wees er zuinig op!
Klop zeker ja!
Ik zou eerder dit jaar een zelfde model maar dan zwart uit Kroatie importeren, eind juni zou ik hierheen gaan om hem op te halen, was al maanden heen en weer aan het berichten met de eigenaar daarvan omdat ik niet eerder daarheen kon ivm corona. Helaas zei de eigenaar op volgens mij een van de laatste zondagen dat hij de auto liever niet wilde verkopen en dus van de koop afzag. Baalde toen ontzetten en zag mijn hele zoektocht naar zo'n wisselmodel 2.5 V6 ook even niet meer zitten. Volgende dag opende ik marktplaats en zag ik heel toevallig deze, dus geen seconde getwijfeld en direct een bericht gestuurd naar de verkoper. Week erna gaan kijken en direct verliefd, de vorige eigenaar heeft er jaren lang ontzettend veel tijd, liefde en geld ingestoken en dat zelfde zet ik nu ook voort. Ze gaat morgen de winterstalling in, kijk nu al uit naar het voorjaar!