Slotspeling iets boven de 0.5mm, dan is het wel best en niet te krap.
ontvetterbak lekker hier komen gebruiken met een bakkie koffie erbij en wat ouwehoeren op anderhalve meter
Op een atmosferische of geblazen motor? Geblazen motor zou ik eerder voor de 0,5mm gaan.Erg leuk project om te volgen.
Ik heb overigens voor mijn 85mm zuigers 0.3-0.45mm aanbevolen gekregen.
Atmosferisch 2.0 8VOp een atmosferische of geblazen motor? Geblazen motor zou ik eerder voor de 0,5mm gaan.Erg leuk project om te volgen.
Ik heb overigens voor mijn 85mm zuigers 0.3-0.45mm aanbevolen gekregen.
Ja, dat was een vraag van Seliquella, maar ik had nooit last van wielspin. Wel altijd last gehad van slechte starts. Ik kon hem niet op 4000 rpm houden en dan wegrijden, zoals je met een handbak doet. Dat starten ging al wat beter, doordat de afstelling van de koppeling wat ruimer staat nu. Daardoor ligt het aangrijpingspunt wat verder weg en heb je wat meer toeren bij het wegrijden voor hij oppakt. Met de standaard motor trek je onderin niet zo lekker weg. Dat probleem zou moeten zijn opgelost met de compressor, omdat je dan volop koppel vanuit de onderste toerentallen hebt.Waarom zou je niet in 1ste versnelling starten?
Meer koppel lijkt me lastiger om zonder wielspin van de plek te krijgen van minder.
Gr
DJ