RSB inderdaad, ik kom er al jaren en heb er altijd goede service van. Moet wel zeggen dat ik altijd langs ga, nooit bel, wellicht dat dat het verschil maakt, maar soit, je radiateur is weer gefixt.
De Bussobus is momenteel even on hold. En ben met de Spider bezig. Die heb ik 8 jaar geleden voor een drol en 2 knikkers laten spuiten, en je krijgt waar je voor betaald. Ondertussen ligt mijn lat ook wat hoger, en irriteerde ik me al een tijdje aan wat kleine dingetjes, dus die heb ik aangepakt, en hopelijk gaat ze met een week of 3 naar de spuiter.
Een ander project was de 1971 GTV 2000 welke ik in 1985 uit Italie haalde, en in 1986 aan een vriend verkocht omdat na de spuitbeurt mijn geld op was.
Nu, 35 jaar na dato, zijn we samen weer aan de zelfde auto aan het werk. Nu met koffie i.p.v Cabalero zonder filter en een krat bier per dag... De verhalen zijn overigens nog steeds even sterk
SCARB 6923.Tussen '85 en 2000. Alfetta 1600 GT, Bertone 2000 GTV, Sud 1500 TI, Giulietta 2L,Alfetta 2000 GTV, Alfetta GTV 6. Nu 2019 Giulia, Spider 2000 Veloce, 65 Giulia 1600 TI, Giulia street rod.