Bedankt om het forum weer online te krijgen. Na enkele jaren weinig activiteit ben ik weer helemaal terug, begon het al te missen!
Goed gewerkt, bedankt!
SCARB 6276
'72 Giulia Super 1.3
'88 Spider 2.0 Quadrifoglio
'91 75 2.0 TS Numerata nr.2988
'92 Spider 2.0 USA
Wat ook mag verbruiken een Alfa moet je gebruiken
Nu Alfa Guilia Veloce 2022
Mijn vorige auto,s Mini 1987,Mini Jet Black1989,Mini 1300 Cooper car 1991,Volvo 480 Turbo 1994,Alfa 147 2004 Alfa 159 S.W 2.2 2007 Alfa 159 S.W TBi 2011 Alfa Giulia 2.0T Super.
Alleen is er toch wel e.e.a. verloren gegaan. Bij een aantal gebruikers (incl. mijzelf) zie ik geen avatar meer. Maar als dat het enige is, valt het ook wel weer mee, gewoon even opnieuw er op zetten?
Ik geloof dat alle avatars verdwenen zijn, tenminste van de forummers die een eigen profielfoto hadden en niet een plaatje uit de standaard galerij hadden genomen.
Komt doordat de maximum grootte voor die foto's nu minder is dan voorheen. Ergens op de achtergrond in het systeem is nog wel te zien dat de profielfoto's er zijn, maar die worden vanwege het formaat nu niet meer zichtbaar. Zou mooi zijn als de beheerders het toegestane formaat weer kunnen vergroten en ze automatisch weer wel zichtbaar worden. Liever dan dat iedere gebruiker zijn foto heel erg moet verkleinen en opnieuw uploaden.