Zo die ziet er netjes uit!
En inderdaad die Fulvia, hoe zit dat? Is het 1.2 eerste serie? Goede kleur in elk geval!
Ja de Fulvia is van mij. Zoals ik schreef was ik 3 jaar geleden op zoek naar een Brievenbus maar toen heb ik de Fulvia gekocht en zoals blijkt, kruipt het Alfa bloed toch waar het "niet" gaan kan. Daar weet "iedereen" hier natuurlijk alles van.Wat een mooi ding! Is die fulvia ook van jou?
Zeker weten. Meter rechtsonder olie temp. Meter linksboven olie druk.Olie temperatuurmeter?
Bij mijn weten heb je een oliedruk meter en watertemperatuur meter.
Okay, dus af fabriek was deze meter niet aangesloten op een sensor? Dat wist ik niet.Is normaal dat die het niet doet, geen grap! Standaard zijn 105jes inderdaad niet voorzien van een olietemp-sensor, alleen de brievenbus met het oude dash (zoals die van jou) hebben dan ook zo'n meter....maar dus geen sensor.
Maar! Die meter zit er namelijk niet voor niks. Je kon toen, en nu nog steeds, heel makkelijk een sensor installeren. Dan moet je alleen wél de juiste houder voor het oliefilterhuis hebben. Standaard zit daar geen plek voor een sensor, maar er bestonden versies met plaats voor een additionele temperatuursensor, zijn vooral gewild onder GTA-eigenaren en racers.
Sud-Limburg wordt nog mooier bedoel je.Wat wordt het Limburgse landschap toch mooi
Leuk, dit had ik ook nog niet eerder gehoord.Is normaal dat die het niet doet, geen grap! Standaard zijn 105jes inderdaad niet voorzien van een olietemp-sensor, alleen de brievenbus met het oude dash (zoals die van jou) hebben dan ook zo'n meter....maar dus geen sensor.
Maar! Die meter zit er namelijk niet voor niks. Je kon toen, en nu nog steeds, heel makkelijk een sensor installeren. Dan moet je alleen wél de juiste houder voor het oliefilterhuis hebben. Standaard zit daar geen plek voor een sensor, maar er bestonden versies met plaats voor een additionele temperatuursensor, zijn vooral gewild onder GTA-eigenaren en racers.
Dat is de “normale” versie, de sensor is voor het lampje voor lage oliedruk.
Zo ziet het oliefilterhuis er nu iig uit!? Er zit een kabeltje aan dat achter het schutbord links denk ik het interieur in loopt!?