Hallo allemaal,
We zijn inmiddels een paar stappen verder.
Het gasklephuis is inmiddels (mechanisch) klaar. Ik moet alleen nog een beugeltje maken zodat hij niet hangt aan de rubbers.
Ik heb ook een map sensor gekocht maar vanwege het extreem korte inlaattraject wil ik de motor afstellen op de TPS.
Verder heb ik besloten om toch een bobine per cilinder te nemen. Technisch heeft dit weinig voordelen maar ik vind het wel een leuke toevoeging. Ik heb ook al een kabelboompje voor de bobines gemaakt maar ik ben hier niet tevreden over. Alle stekkertjes etc zijn besteld om het netjes over te doen.
Ook de nokkenaspositiesensor krijgt vorm. De eerste print is een feit en ik heb inmiddels een paar aanpassingen doorgevoerd.
Ik zal simpelweg een gaatje boren in de rotor en hier een stalen boutje in doen. Dit zou goed moeten werken.
De prefab kabelboom van de Efignition is behoorlijk compleet en ik kom hier in grote lijnen wel uit. Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een HALL-sensor op deze kabelboom? als ik de website mag geloven heb ik 3 weerstanden nodig om dit aan te sluiten maar dit lijkt mij wat complex en storingsgevoelig.
Weet iemand toevallig wat de standaard maat injectoren is van een 75 ts? 190cc/min at 3bar?
plaatjes: