Je moet er maar opkomen
zo weet ik ook nog 'n paar dingen maar die zijn dichter gelinkt vb. schijven v. MiTo 1.4tb passen voor Abarth met brembo's .
en bak tandwielen van Abarth (5-bak niet de 6 vd Assetto Corse) zijn 100% idem aan 156 2.0 ts .
ben eens benieuwd naar SI kalender : ik doe al BSSC 5 meetings 10 races 4x Zolder 1x N'ring gp maar Spettacolo en wedstrijdje Zolder en zeker Spa als dat er komt (of testdag) staan op verlanglijstje .
Afstellen boven met een excentrisch busje erin is maar marginaal, zo kan ik meer camber en caster afstellen.
Origineel subframe is ook een zwaar en slap ding, doorlassen en aanpassen is meer werk dan dit in de carrosserie lassen.
Mocht er wat misgaan is er weinig verloren gegaan aan deze carrosserie
Schijven en klauwen zijn 305mm GTA straks, dat gaat net in de Team Dynamics 15".
Wil voorlopig 15" blijven rijden, kan altijd nog overstappen naar 17" wanneer ik tegen de limiet zit.
Met 15" slicks deed ik nu 2:04 op Zandvoort met de standaard motor en zware auto, eerst even kijken waar ik met 80pk meer en 150kg minder uitkom. De bak is er één van een 147 Selespeed nu, met een sper ingebouwd, die is iets korter dan de 156 bak.
Aandrijfas achter de carterpan past nu ook met een busje en een plaatje:
Draagarmen beide klaar:
Fusees ff in de matzwart:
Volgende is de bak aan het blok hangen, maar daar zoek ik nog de vliegwielboutjes voor eerst.