Probleem is ook de verschillende auto waardes, een 4C of Q toch snel 70K tussen de met alle respect 146 home-made racer van 1000,00. Of je dure klassieker tussen de net niet afgekeurde varianten met de roller afgelakt...
Is maar goed dat ik me niet ingeschreven heb in de Veloce groep dan. Met mijn goedkope, gerollerde maar wel snelle klassieker
Het is in principe een dag voor liefhebbers. Daarvan kun je er al iets meer vanuit gaan dat ze meer respect voor elkaars auto's hebben als op een willekeurige trackday. Daarnaast is het natuurlijk ook niet de bedoeling om er vol voor te gaan in de 'normale' groepen, daar zal ook best op gehandhaafd worden. Het lijkt mij dat hiermee het risico redelijk wordt beperkt. Maar dat is ieders eigen afweging. Mij komt de tijd op zondag niet uit dus heb ik niet ingeschreven.
De waarde van een auto maakt overigens weinig verschil in mijn ogen. Wie zegt er bv dat de eigenaar van bv een dure 4c niet als een idioot kan rijden met weinig respect voor anderen? Mijn auto kostte mij misschien een fractie van diverse duurdere modellen maar als hij opgefrommeld zou worden zou ik net zo balen als dat hij wel duur was geweest.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.