Aha, leuk.
Zijn daar contact gegevens van?
Ik heb een modelletje laten liggen en heb daar toch wel spijt van.
Dat is exact de reden dat ik me niet op het circuit waag met de QV, hoe leuk ik het ongetwijfeld ook zou vinden.Maar zonder gekheid; ik zou inderdaad ook niet snel een circuit oprijden, waar ik onverzekerd ben, met een auto van 2K+.
Had dit gevoel ook een beetje.Natuurlijk sowieso hulde aan organisatie, vrijwilligers, standhouders en mensen die Alfa's racen en alle mensen die de moeite hebben genomen te komen met of zonder Alfa. Mooie middag gehad en toch......
Niet om te zeuren maar meer een gevoel van mijzelf, maar word ook al wat ouder, sfeertje van 'vroeger' proefde ik niet. Misschien zoals gezegd leeftijd maar misschien ook de ruimere opzet, minder onderdelenverkoop, minder echt speciale Alfa's die dan ook nog rijden. Kom nog uit de tijd van squadra bianca race (kijken), mensen die met vooroorlogse Alfa's aan kwamen rijden, mensen die hun banden oprookten op paddock.
Zelfs 2 SZ tjes op de baan gezien bij Klassiek 1 op zaterdag.Zaterdag stonden best wat SZ/RZ tjes... Zondag ook 2... Bijzonderder was de zwarte 8C en een 8C spider zaterdag Die zie je helaas bijna nooit meer live.
Die eigenaar is zeker een bekende, , ik zal hem even een seintje geven dat je hem zoekt.
Wat een leuk evenement. Zelf ben ik op zaterdag langs geweest. Niet het circuit op, maar wel lekker rondgekeken en fotootjes gemaakt. Hier staat mijn QV (TJ) naast twee échte broertjes. Allebei ook '88 QVs.
Kent iemand de eigenaar van die grijze QV? (TB-10-SR). Ik wil hem namelijk iets doorsturen, maar heb over het hoofd gezien zijn nummer te vragen.
Zie Alfaclub.de en dan klik op clubshop.Aha, leuk.
Zijn daar contact gegevens van?
Ik heb een modelletje laten liggen en heb daar toch wel spijt van.
true, zeker niet onbelangrijk, maar de SCARB had het goed verdeeld in "klasses". Je had natuurlijk de Baaninstructie/Circuittraining. Gruppo Bambino (max 100kmh), Vrij rijden en Scuderia. Dus je zou altijd kunnen kijken wat bij je past. Daarnaast werd er wel flink doorgereden maar gebruikten de meesten wel hun verstand. En als je netjes rechts blijft rijden gaat de rest er wel omheen. Maar het kan altijd mis gaan .. maar het is ook geen Nordschleife. Het is wel zo dat je het minste last hebt als je een beetje goed kunt doorrijden en de juiste lijnen rijdt. Ga je langzamer of verlies je veel tijd door vreemde lijnen te rijden dan heb je veel eerder gekke situaties.Dat is exact de reden dat ik me niet op het circuit waag met de QV, hoe leuk ik het ongetwijfeld ook zou vinden.Maar zonder gekheid; ik zou inderdaad ook niet snel een circuit oprijden, waar ik onverzekerd ben, met een auto van 2K+.
nou idd, ik zat op de tribune maar de paddock was akelig ruim .. en de 147 helemaal op het voeteneind was ook jammer, hadden wel dichterbij gekund, maar ja, je weet nooit hoe druk het wordt.Eindelijk weer een echt Spettacolo, heerlijk. Complimenten aan de organisatie, het was een top-zondag. Ik vreesde zondagmorgen voor de opkomst, het bleef vroeg in de ochtend nog even rustig
nou, niet overdrijven .. vroeger stonden we in file door de duinen naar het circuit toe .. nu kon je gewoon doorrijden.maar opeens stroomde het helemaal vol, de goede oude tijd, dat hebben wij even moeten missen.
nou, deze 145 racer vond ik minder geslaagd.. hoe die hem er over het gras nog ff tussen frot bij die 156... kan nietHet vrij rijden was prima geregeld, ik heb eigenlijk in het geheel geen minder-sociale acties op de baan gezien.
zeker! heel mooi gebaar! vond het erg indrukwekkend al die kinderen op de bijrijdersstoel en die massa auto's in de pitlane!Bambino op zondag viel bij de kleine Alfist weer goed in de smaak, het blijft bijzonder dat dit mogelijk is.