+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post![]()
+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post![]()
Okay, thx. Ik kan natuurlijk altijd nog die garage bellen...+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post![]()
het diese,l geluid heeft niks te maken met het niet goed uitvoering van distributie. Zal een keus toon, worden gemaakt om het niet te doen. Dat scheelt zeker rond €450. Zal me geen zorgen maken hierover, zeker gezien dat het vrij snel weg is.
Okay thx+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post![]()
het diese,l geluid heeft niks te maken met het niet goed uitvoering van distributie. Zal een keus toon, worden gemaakt om het niet te doen. Dat scheelt zeker rond €450. Zal me geen zorgen maken hierover, zeker gezien dat het vrij snel weg is.
Okay, thx. Kan natuurlijk altijd die garage nog bellen...+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post![]()
Okay, thx.+1,is de nokkenasversteller mee vervangen? want volgens mij heb je je antwoord al te pakken gezien je in dit topic post![]()