Zo te zien (nr33) hoort hij er wel op.
Jammer dat ik dit nu pas hoor.Die spruitstukken van Extreme Tuning stond ook op mn shortlist. Heb ook contact gehad met hun een paar weken geleden. Reden waarom ik het toen niet gedaan had was het gebrek aan ervaringen en de prijs die 50% hoger lag dan die van CSC. (Prijzen zijn dus excl VAT i.t.t. wat ze op de site zeggen)
Maar dit geklooi brengt me wel weer aan het twijfelen
Heb ondertussen de startmotor er uit gefriemeld om te laten reviseren. Ik weet niet hoe dat bij een GTV6 hoort, maar mijn 105jes hebben altijd een metalen plaatje/spacer tussen bellhouse en startmotor. Nu zat er dus niks tussen....
Hoort dat zo of mis ik hem?
Snap dat dat niet voor weinig kan, maar de keuze tussen nieuw spul maar verd... gewoon niet fatsoenlijk bruikbaar of de knakenzak dan maar verder opentrekken en grote blij zijn naderhand, mwoch ik zou t wel weten denk ik..Bedankt fRank maar denk dat het bij kiwiparts zeker niet goedkoper wordt.
Spruitstukken maken op een v6 in de auto vanaf niks is een hoop werk.
Hij zal de bestaande wel netjes aan kunnen passen verwacht ik maar dat is eigenlijk iets dat je ook op de auto wilt doen en dan moet je hem er op de kar heen brengen.
Iets van 20 jaar terug had ik spruitstukken van AW Schulze voor de v6, lijkt een voorloper op de csc versie. Voorpijpen kwamen met zijn drieën bij elkaar in een cirkel ipv langs elkaar. Probleem was de pakking tussen spruitstuk en voorpijp, die waren niet best. Uiteindelijk uit koper gemaakt en heel wat gevijld aan de flenzen om ze recht te krijgen.