Het moet niet op werk gaan lijken.
Het gaat bovenop de stapel met dingen die ik wel eens zou kunnen en willen maken.
Gelukkig ligt het bovenop die stapel (dan zie het het idee tenminste continu) en niet onderop.
.
Het gaat bovenop de stapel met dingen die ik wel eens zou kunnen en willen maken.
Wat heb je aan houten vakantiegeld?
Of het lang bovenop ligt is weer een ander verhaal. Zo'n stapel wordt gauw groter heb ik gemerkt.
Gelukkig ligt het bovenop die stapel (dan zie het het idee tenminste continu) en niet onderop.
.
even de gemakkelijkste manier van foto plaatsen van foto van mijn laatste aanwinst
beetje in een opwelling gekocht, en weet nog niet precies wat ik er mee zal doen, maar we gaan het beleven.. heeft iig nog apk tot ergens in 2023,
Test:
Jeej! Gelukt. Via Aken en Keulen, dat wel maar er is een afbeelding doorheen gekomen
Dit is wel schokkend om te horen. jammer dat dit zo snel is gedaald.In België schijnen er nog 4 ingeschreven te zijn . Dus wat is weinig ?
Er zijn er zo'n 45.000 geproduceerd , naar ik mij meen te herinneren .
Ja, dat zijn ze. Al dacht wel dat er een randje kit zat bij de deurkant.Lekker bouwpakket zo'n 90. Zijn die voorschermen gewoon bolt on/off?
Ja, dat zijn ze. Al dacht wel dat er een randje kit zat bij de deurkant.Lekker bouwpakket zo'n 90. Zijn die voorschermen gewoon bolt on/off?