Afgelopen zondag:
Toen reed ik met de nieuwe aanwinst (155) zuidwaarts. Over de provinciale weg vanaf Veghel tot en met Helmond zag ik al dat er een mooie 916-GTV achter mij reed. Die deed de nodige moeite om dichterbij te komen maar er zat nog 1 auto tussen. Toen allebei richting Deurne en die tussenligger (of dwarsligger, het was een Toyota Aigo of zo....) was weg. Duimpjes omhoog. Zo aan de GTV en aan de naam op het nummerbordframe te zien was dat duidelijk ook een liefhebber. Iemand van hier?
Net thuis in het Zeeuws Vlaamse vanuit Hellevoetsluis; behoorlijk wat Alfa’s gespot vanuit het Zeeuwse richting Rotterdam, Giulia’s ,4c, 147gta.
Heb ik rit gemist in het Zeeuwse? Getracht meesten te begroeten vanuit de Stelvio maar moest ook opletten met al die toeristen…..
Einde middag in Beuningen, een groepje van 4 Alfa 156's, waaronder een donkerblauwe 156GTA met de kap open waar 3 man bij stonden te kijken. (volgens mij was hij niet stuk, maar stonden ze naar de Busso te gluren). Om de hoek daarvan nog een 156 SW 2.5 V6 met witte Ti-wielen.
Van de week nog een groene 164 gespot in Uden vanuit mijn giulia. Volgens mij al eens vaker tegenkomen op die route, wellicht ook de dagelijkse route zoals voor mij.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.
Net op terugweg van de Limburgrit, een ivoorwitte Alfetta GTV (geen deelnemer dacht ik, anders is het minder bijzonder) op de A2 ri noord. Hij heeft me in de witte Giulia een tijdje gevolgd tot Eindhoven.
heb: Giulia 2ltr 69, 33 QV 1e serie 86, voor dagelijks een VW ID.3
had: Alfa 145ie, Spider '91