Ik heb vast wel een goede liggen voor je.
Maar nu voor werk in buitenland.
Begin/half juli wee thuis.
Dan kan ik kijken voor je.
Gr
DJ
Top, laat maar weten als je weer thuis bent. Ik heb hem eigenlijk sneller nodig dus als ik in de tussentijd ergens mijn hand op kan leggen moet je niet boos wordenIk heb vast wel een goede liggen voor je.
Gr
DJ
Geen probleem, ik hoor/lees het wel.Top, laat maar weten als je weer thuis bent. Ik heb hem eigenlijk sneller nodig dus als ik in de tussentijd ergens mijn hand op kan leggen moet je niet boos wordenIk heb vast wel een goede liggen voor je.
Gr
DJ
Als je een goede hebt hou ik me aanbevolen! Heb er dringend een nodig. Laatst uit elkaar gehaald en gevet maar dat vet wordt er weer uit geslingerd; afdichtingen zijn versletenBen later in de ochtend in de schuur, kan haast niet anders of ik heb ook nog wel zo'n ding liggen.
Kun je er uit persen dat lager.
lagernummer heb ik thuis liggen indien interesse
Is marginaal kleiner maar op te lossen met loctite
laat maar iets weten
Als je een goede hebt hou ik me aanbevolen! Heb er dringend een nodig. Laatst uit elkaar gehaald en gevet maar dat vet wordt er weer uit geslingerd; afdichtingen zijn versletenBen later in de ochtend in de schuur, kan haast niet anders of ik heb ook nog wel zo'n ding liggen.
Kun je er uit persen dat lager.
lagernummer heb ik thuis liggen indien interesse
Is marginaal kleiner maar op te lossen met loctite
laat maar iets weten
Top, laat maar weten!Ben eind deze week (vrijdag/zaterdag) weer in de gelegenheid om te kijken voor je.
Gr
DJ