Bedankt voor je reactie. Ook al op BB gekeken maar helaas geen topic gevonden. En voor de waarom: Een goede S2 is flink aan de prijs. De kosten voor een ombouw van een S3 zullen echter al snel richting 2.5k gaan. (bumperset, achterlichten, bijspuiten). Maar ik zie soms hele nette S3 exemplaren langskomen voor de helft vd prijs van een S2 vandaar mijn interesse. Want dan kun je rond de 10 een hele nette spider rijden met de - voor mij - stijlvollere looks van een S2. Als iemand al een kant en klare S2 heeft voor die prijs mag hij of zij mij altijd bellen, graag!
Tja, de Spiders worden alleen nog maar duurder en de prijzen van een S2 zijn inderdaad flink te noemen, althans van de goede dan.
Doe je de ombouw alleen voor jezelf dan is het uiteraard geen punt maar ga je de Spider ooit laten taxeren, en dat is toch eigenlijk wel een must, dan is en blijft het van origine een S3 die in de basis qua waarde altijd zal blijven achterblijven op een S2.
Desalniettemin vind ik het wel een mooie uitdaging! In ieder geval alvast heel veel succes ermee.