Ja, o.k., maar dat moet je dan wel balanceren, dat vliegwiel met de krukas?
Dat is voor de Nords niet aan de orde, vliegwiel is op 0 gebalanceerd af fabriek zonder krukas. Dus plug en play.
Bedankt voor jullie reacties en adviezen!
Past een TS zo erin op de originele motorsteunen (op de accu na)? Als ik een blok koop met de motor kabelboom erbij, heb ik dan verder niets nodig?
Alle 4 cilinder motorsteunen zijn gelijk in een 75. Ook met Imola accu locatie past die motor, alleen zit die accu in de weg voor je luchtfilter. En je mist de bevestigingsteun voor de bobines.
Dat is dan ook meteen een belangrijk puntje; de ontsteking. Rotors en verdelerkappen zitten er vaak wel bij, maar de bobines inc. ontstekingsmodules zijn ook fijn om te hebben.
Ik geloof dat het uitlaatspruitstuk ook anders is, voorpijpen zijn wel gelijk denk ik.
En ik durf ook niet 100% te zeggen of de aansluiting van de chassiskabelboom naar motorkabelboom hetzelfde is. Maar heel complex is dat ook niet, want de TS kabelboom heeft alleen maar een kabel voor startmotor, contact aan en toerenteller die naar het dashboard gaan.