Maakt Walter niet dat soort spul voor 105's in kleine series? Wellicht is hij te bewegen om een elektrische waterpomp set te maken.
zie mijn reactie op alfaBB...op "bestelling "dingen bedenken en maken is leuk, maar minder leuk wanneer initiator vervolgens niet meer thuis geeft..
Wanneer ik zoiets zou doen (onwaarschijnlijk want ik ben geen 164 3.0 24V man... ooit wel regelmatig erin mogen rijden, fijne auto) dan alleen op basis van een aantal solide orders, dus besteld EN voor betaald (vooraf dus).
Naar ik begrepen heb zijn die dingen wel te reviseren.
Pas wel op , heb meegekregen dat het gebeurt dat de 164 pomp met foto in advertentie staat, maar dat vervolgens de verkeerde geleverd wordt.
Lancia Kappa v6 pomp schijnt zelfde te zijn.
Voor wanneer er meer mensen zijn die dit willen: probeer eens Elshout Engineering (website zelfde naam met .com erachter).
Hij maakt van allerlei speciale dingen en repareert naar eigen zeggen van alles (oa gereviseerde waterpompen voor oa Fiat 130 en Thema 8.32, dinoplexsystemen en andere ontsteking gerelateerde zaken etc.) . moet vast wel een group buy voor kleine serie revisies te regelen zijn. En als je slim bent market je dat internationaal oa op Alfabb
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.